Make your own free website on Tripod.com

Album "Binding Group" di Lima Resort, Melaka (12-14 Mei 2000)
Semua gambar diambil menggunakan Sony Digital Camera


Makan, minum, makan, makan dan terus makan!! hehehe
Minum, minum, minum! Asyik minum ajer!
Siapa possing maut ni?
Ha! Jaga-jaga! Fasilitator kitorang ni!
Tempat me'landing'kan badan Bincang Petang. Hanya di Binding Group. Saksikannya!
The truth is out there? Kumpulan paling havoc kat sana! Yeke?
Dah malam dah, masa utk BBQ! Nyum-nyum, sehingga menjilat jari Masa utk memecahkan ais ( ice breaking la )
Ni lah dia pemangku pengarah Binding Group.. U UU U U U UU U U ULAK!! Ular Kecik Asyik Ketawa...
Dah penat..lepak kejap atas sofa sambil tengok TV Masa untuk menbaling bola kertas!! Kita lihat siapa yang kena
Tak puas-puas nak gelak ke? Acara yang seterusnya adalah sukaneka!
Besornya kasut terompah, pakai pon sampai 5 orang.. Sukan paling menyayat hati..baling dan sambut telur
Ni la buktinya, telur dah pecah dah, siapa yang kalah? Pertandingan mengepit bola sambil berlari
Amboi seronok group ulak dapat hadiah, sebenarnya posing ngan hadiah group lain..heheeh "Hm...camtu saya nak cik adik ni aje lah"
Mane ek? Cyber ke Melaka ke? Waja! Bersemangat waja terus berusaha!!
Fulamaks, gembira dapat hadiah ke tu cik abang dan cik akak oi? Encik Azizi pon fasilitator kitorang, ni tengah mem"BBQ"kan ayam²
Possing dengan hadiah memasing.. Waktu pembentangan oleh semua ketua kumpulan..
"Mestilah seronok dapat hadiah, bole makan reramai"  
 
 
TAMAT